Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

Μixed media δωράκια για τις δασκάλες μας...

Λατρεύω τις κουκουβάγιες αλλά και τα καδράκια με μηνύματα!
Έτσι, συνδύασα τα δύο και την τεχνική mixed media σε ξύλο 
κι έφτιαξα τα ακόλουθα δωράκια 
για τις αγαπημένες δασκάλες των παιδιών...


"Τeachers who love teaching teach children to love learning"!
για την κα Νόρα, δασκάλα του Κυριάκου...

... και "Ιt takes a big heart to help shape little minds"
 για την κα Ματίνα, δασκάλα της Λυδίας...


(Τα καδράκια δωρίστηκαν μαζί με τις καρφιτσούλες που ανέβασα στο post http://www.sotiriascrafts.blogspot.gr/2015/06/k_13.html).

Κι επειδή το θέμα μου άρεσε πολύ έφτιαξα κι άλλο ένα καδράκι
με ένα από τα παραπάνω μηνύματα για μία ακόμη εμπνευσμένη δασκάλα...


.... την κα Μαρία, δασκάλα του Κυριάκου στα ντραμς!

Εγώ απήλαυσα πολύ τη διαδικασία δημιουργίας τους...
ελπίζω τώρα να αρέσουν και στις κυρίες που τα έλαβαν ή θα τα λάβουν!

8 σχόλια:

  1. Υπέροχες δημιουργίες που μάλλον θα ξετρελάνουν τις τυχερές δασκάλες!!!!!! Φιλιά και ευχές για όμορφο Σαββατοκύριακο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ Βίκυ μου! Ελπίζω κι εγώ να τους αρέσουν! Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία τα πινακάκια σου, Σωτηρία!! Σίγουρα θα άρεσαν στις δασκάλες!! Είναι ξεχωριστά δώρα φτιαγμένα με αγάπη !!
    Να'σαι καλά, και του χρόνου με υγεία!!
    Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Πέπη μου για τα καλά σου λόγια! Σου εύχομαι ολόψυχα ένα πολύ όμορφο και δημιουργικό καλοκαίρι! Φιλί!

      Διαγραφή
  3. Είμαι σίγουρη οτι τέτοια κομψά και με μήνυμα δωράκια δεν θάχουν ξαναπάρει Σωτηρία!
    Φιλιά και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Χαρά πάντα με τον καλό το λόγο!
      Σ' ευχαριστώ θερμά για την ενθάρρυνση και ανταποδίδω τα φιλιά!
      Να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  4. Θα μπορούσα να μαθω διαστασεις απο τα καδρακια, τιμη και εξαδα μεταφορας για αθηνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπέρα. Ευχαριστώ θερμά για το ενδιαφέρον ωστόσο είμαι μόνο ερασιτέχνιδα "καλλιτέχνιδα" και δεν εμπορεύομαι.

      Διαγραφή